I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, February 23, 2009

ape nk jd n73 aku ni..

Lamenye aku xupdate blog...asek bace blog org sampai blog sendre malas nk update. tibe2 rase rindu nk update blog sendre ..hehehe bley camtu??

xde la ape citer sgt..aku bukan malas nk update tp sejak camera n73 aku rosak, aku mmg da xde gamb..aku plak xsuke kalo update blog xde gamb..kalo ade entry aku yg xde gamb tu,maknenye ade "sesuatu" la tu.. kalo korg prasan, ade beberape entry aku yg x bergambar..tu maknenye......hmmm..xde maknenye...huhuhu

aku mcm skt ati gak la ngan n73 aku nih..sejak aku menjadi tuan kpd n73 ni pd thn 2007,die xpernah jatuh skt..never failed me la bak kate omputih gitu.,..tp sejak anak aku ziqry suka campak baling buang n73 nih tibe2 satu hari bile aku slide kn cover kamera tu,kamera x on da..die da x detect kamera,,,shitttoooo...nih mmg salah n73 nih..bukan salah anak aku lalalalalla



hmmm..so blog akan menjadi boring tanpe gamb dr sebijik camera..gamb yg akan ade lepas ni adelah gamb dr hp yg sgt low kualiti gam bnye...so, ade sape nk sponsor aku sebijik camera yg canggih manggih???? sila..sila..aku bukan jenis org yg menolak rezeki... =)

No comments: