I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, September 16, 2008

Mak


assalamualaikum...

aku sampai keje awal ari nih..after punch card, go upstairs, on lampu,aircond,server n my pc.

call mak....

embah skrg kt umah..mak kate,embah slalu buka mata..
mungkin embah dpt rase perbezaan nyer..
aku harap embah cepat sembuh..

kesian mak..

skrg ade 2 nurse indon kt umah
mak yg sedia kn mkn minum diorg
xde sape tolong
pinggan mangkuk besepah kt dapur xde yg nk tolong basuh
mak juga sedikit merungut tentang penurunan sumber rezeki dr gerai
performance gerai sgt merugikan buka dr seawal sahur hingga waktu berbuka, hanye dpr rm200????

usaha mak...

mak buat bisness tudung skrg
byk sgt permintaan
sampai aku nyer order pun lambat lg turn nye,kate emak.
rase sedey sbb org lain da dpt pkai tdung yg mak buat
tp aku sendre???ade la 3-4 helai
tp..sbg manusia biasa..tentu aku rase xckup
tapi lg..bile dgr keluhan mak td,rase ingin je aku jerit "xpe!tdung angah xpyah jhit dulu!"
nak je aku jahit sendre..tp...hehe...aku xpndai jht..cuma pnadai jht seluar keje abg aku yg koyak.jht butang,jahit jelujur dan jahit yg simple2...opss...tp aku pandai mengait *sigh*
aku ambek pendekatan mudah..
aku beli tdung emak yg along jual
abes cite!
mmg xde warne yg aku nak,tp ambek je la dr xde kn?
aku nye tdung siap thn dpn pun xpe =)

keluh mak...

aku akhiri perbualan dgn mak dgn rase yg sgt x best!
permulaan yg sgt x best hari nih!
tidak!
aku bukan menyesal sbb menghubungi mak pg nih
tp aku sedikit kesal sbb xde org d umah yg dpt bantu mak mengurus umah / menolong mak jht tdung.
kalo aku kaya..aku akan sediakan maid utk mak!
Wahai duit, turun la engkau dr langit!!
bley ke doa mcm tu?
hehee

sayang mak...








No comments: