I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, October 13, 2009

oOoO balik Kampung (part II-16.09.09)

sblm sampai umah along ,singgah MaxValu sbb aku nk beli susu n pampers diorg. sampai di umah along,,,adalah BEST sbb mak da masakkkkkk,tinggal nk tggu waktu buka je..waaa lamenye aku tggu waktu buka kat bumi semenanjung ni..slalu nye kt bumi Borneo 6.35ptg cam tu kitorg dah ngap ngap da semua mknan hahahahha

ini adalah along bersama anaknye, mukhriz yg muke sentiase berlagak cool tp bile mummy die xde tinggalkn die kjap, dah hilang dah ke"cool"an nye..hehheheh



yaya mcm biase penuh dgn sifat ke"kakak"kan..sgt syg & geram dgn baby ...


menu ari tu adalah best. mak masak as per request by aku..waaaa..suke suke suke! menu nye adalah :

1, nasi ayam kebaboooom (mak masak)

2. laksa penang kaw kaw (mak Masak)

3. kuih keria dush dush (nape ntah tibe2 bln pose ni nk sgt aku mkn kuih keria mak buat)

4. putu piring baikk punye (along beli)

5. nasi kerabu biru mata hitamku (along beli,tp aku xmkn pun sbb da penuh perut dgn nasi ayam mak.sorry long hehe)

6. putu mayam (along beli.mmg fevret aku)

7. murtabak deii tambi! (along beli. verci kecik2 kalo xsilap)

eiiii aku lupe la,tp rase nye ade lg mknan yg aku lupe..ape yer?mak pls update me!

pastu air ade air asam boi, honey krisantimum tea, mate kucing. (btul ke long? aku lupe laaa)

ape2 pun, mmg kenyang gilerr mcm ular sawaaaa arghhhhhhh best! alhamdulillah

mlm tu daddy,mokh n qilah g downtown. kul130pg br blk. aku n anak2 da tido krrooh kraahh krrooh krahh...owh indahnye di bumi sendiri, tetibe! hehe

No comments: