I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, October 13, 2009

oOoO balik Kampung (part I-16.09.09)

aah lamenye xupdate blog!!!! citer2 semua pun da basi..tp xpe, aku update utk reference aku pd mase akan dtg hahahahahaha

Seperti biasa, kepulangan raye adalah sesuatu yg aku nanti2 kn..flight kul 1250tgh hari. Kali ni, ajiq da gune tambang dewasa..hehehe tiket kami sekeluarga (3 dewasa, 1 kanak2) adalah berharge rm502 . tq to air asia..tq tq pun mencecah stengah ribu gak la..(dari ribu riban, bgus la ratus ratusan)..da lame aku beli tiket raye nih, hampir nk dkt setahun dah..hehe

ajiq cam biase..die kn suke aeroplane, so mmg excited..ajiq ni ntah kali ke baper ntah naik aeroplane, dr umur 22hr lg da rase naik aeroplane. .zara awal2 lg aku bg nenen sbb die da ngantuk sgt.





pas stengah jam on flight, semua tido.. aku cam biase la jd guard..xtido..utk memastikan semua dlm keadaan slamat...huhu sbenanye aku mmg ngantuk gile n penat nk tido tp mate aku xnk tido..ntah pa pe..

ok..kitorg pun sampai..mase nih tgh tggu abah n mokh ambek


yaya yg sabar menunggu..


xlame pastu abah n mokh pun sampai n kitorg trus menuju ke umah along, di ampang YEAYYY!!


No comments: