I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, July 27, 2009

mainan baru

aku belikan colouring book 3 size kecik(rm0.80/book), 4 size besar (rm2.50/book), color pencil (rm6.40/24 color) n pencil case (rm3.90).aku suda blaja dr kesilapan, sblm ni aku pernah belikn color pencil,n at last xtau mane g sbb bersepah2 kn,ade yg aku da buang sbb mase sapu umah aku malas nk tunduk2 kutip,so aku sapu je trus buang hahahhahaha bile aku belikn pencil case,aku ajar diorg simpan dlm tu..

helikopter pusing2 ade lampu, 20% less fr rm13.90

railway bricks 20% less fr rm19.90. ala2 lego


cooking set utk kak yaya..





sebok kak yaya masak sampai terkangkang u..

kesian anak aku,,sbb kn mainan diorg semua kt umah mil, so diorg kdg2 boring kt umah, xtau nk main ape, tp ari tu aku da list down mainan/brg2 utk ilang kn boring diorg n ade certain yg aku da beli, seperti ; basikal ajiq n zara(total basikal kt umah =3), pensil kaler, buku mewarne, buku2 citer.
semua aku da belikan,da lame dah..2 bln lepas kot..plg best adalah buku2 citer diorg,aku beli yg 2nd hand mostly board book, ade juge hard cover tp yg buku hard cover semua aku da simpan sbb bile aku observed, buku2 hardcover ni diorg conteng n koyakkn. sayang ooooo..so aku letak yg semua board book kt luar.
mcm biase, aku beli online, tp aku xbeli skaligus byk,aku beli sikit2, aku dpt gak beli 6 board book yg BARU,dgn harge rm8,,,mase tu clearance sale..so aku clear kn semua stok broadbook die..hahahaha
ok itu shj mainan br utk anak2 aku bln ni...harap2 diorg dpt sepahkn lg umah dgn jayenye bile mainan mkin bertambah! yeayyyy!

No comments: