I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, July 27, 2009

jom Heboh Kuching meow meow


ari ahad lepas adalah sgt panasssss dan sgt terikk..kitorg xplan pun nk g jom heboh, tp pg tu jiran seblah aku bg bihun goreng,pastu die tanye plak "x g jom heboh ke?" alaaa..kalo org da tanye2 ni,TERPAKSE la aku g hehehehhehehe..ntah pa pe!




sgt panas..kitorg bwk 2 stroller dan 2 payung liverpool..heheh abg aku tolak ajiq sambil berpayung n aku tolak zara sambil berpayung juger =)



aku tau,stp org yg terserempak ngn kitorg mesti ckp "kembar la tu!" yer..aku dgr,,korg bisik2, ckp anak aku kembar hahahahah aku suke je org ckp anak aku kembar..kembar spasang lak tu kn,,hehehe mmg kembar tp lahir lain2 tahun huhuhuhu



kitorg x beli ape2 pun, stp booth penuuh org, booth RnR pun penuh! so xde maknenye aku nk sesak2 ke booth tv3 ke, booth bio-nik ke, booth muncy pun penuh . rm10 utk 6 jenis biskut n recycle beg kaler merah. daddy ckp xpyah la beli,,aku pun xbeli la,,hehe padehal aku suke je nk beg tu heheeh aku da byk gak recycle beg,ade la 6 bijik kot,,,tp mane ntah hehehhehehe aku suke je kumpul2 beg ni..tp pastu xtau kt mane llalalalalalal
ape2 pun, aku suke je g jom heboh sbb panas, kaki aku skt,pinggang aku sakit dan aku penat! hahaha padan muke aku! owhhh sape2 yg ternmpk aku mase jom heboh dan membace blog ini, ketahuilah,,,anak2 aku bukan kembar! heheehehe

4 comments:

Willie a.k.a Reptoz said...

Wah lamak sik tengok u berblog. BEst kah jom heboh?

Tia said...

i tak pergi... malas sebab cuaca panas dan sesakkan?

Anne said...

willie : xtauk best kah x sbb kmek dtg kjap ajak =) may b d rest yg dtg n involved in d activity hd fun.

big momma : mmg panassss! x pegi pun xda hal, bgus diam d umah ajak.

Batik Heaven said...

Salam SAnne & Friends!

Come visit our batik blog! :D

http://batik-heaven.blogspot.com/


p/s: it's your Kak Yanti by the way :P