I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, December 15, 2008

jiwa kacau

wahhh..tajuk..apekah??

xde..sbenanye aku tgh pk nih,nk ke x ajiq gune botol nuby tu nanti??

sbb smlm aku nk tuka botol2 susu ajiq,,kn botol susu biase yg bukan bpa free tu harusla di tuka slalu kn...

bile botol2 baru tu aku da steril semua, aku buat la susu die dlm botol baru..bile bg kat die, die xnak,die ckp "sinchan pun! sinchan pun!" maksudnye "sinchan punye!"

sinchan tu, damia, kazen die..aku rase mmg die nmpk mak damia tu bancuh susu dlm botol yg design nye lbey kurang botol baru die tu. ala botol yg design nye cam ni ;


yg skrg nih design botol die mcm ni ;

isk ajiq nih,,da pandai memilih skrg,,.. ade satu kes lg, die da pandai nk pilih bj yg mane die nk pkai ..kalo pas mandi kn die,aku kuar kn bj dr drawer,pastu aku tanye, "bj nih ke ajiq?",,die ckp "bukan,bukan" pastu abes drawer bj die selongkar.waaaaaaaaaaa byk plak keje aku nk kemas blk,,end up nangis2 la sbb aku x ikut pilihan die...!

1 comment:

Willie a.k.a Reptoz said...

mak oi, besarnyer botol susu.