I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, October 16, 2008

Kami Merindui Suara Embah


Gmail-Chat with Nurul izzati to me on Thursday,16 Oct 2008

nurul:
ngahhhhhhhhhhh
me: oi long aku tgh tgk gamb embah
nurul: kat mana
me: dlm handydrive aku ler

me: 2006 je embah raye kt kg
nurul: aah
me: 2007 kt hosp kg baru ,2008 kt tg mlm plak
nurul: tu last kan
me: aah blum lg aku save gamb raye kt blog lek luk tuh
nurul: ooo ngah
me: iyer aper
nurul: kesian aku tgk embah..ko rasa dia sedar ker?
me: aku yg tgk pun rase kesian
ntah la long,kalo die sdar pun xdpt die nk bg tau kite ape2
nurul: tu la
me: ko ingat x mase kecik kite dulu embah jahit kn anak patung
nurul: sedihnya
me: yg dlm die letak kekabu
nurul: aah mana yer anak patung tu
me: jegang je anak patung tu kn
nurul: bnyk la kenangn ngan embah
me: eii sedey la
ko igt x mase bile eh yg kite naik van dgn pakcik azmi n istri die tu
kite g ipoh dgn embah
g makro ker,,yg beli towel tu
embah beli kn
nurul: ingat
masa tu mak g mekah
me: aah
nurul: kita beli baju tido
me: aah
nurul: bajutido yg bunga kecik2 tu
me: sronok sgt kn long
nurul: aah
me: kn embah duduk kt troli tu
kn troli makro xde pengahadang
nurul: yer ker aku tak ingat dah
me: aah
nurul: tp best la

me : ko igt x dulu kite pancing kt dpn umah embah
nurul: aah
me: pastu dpn umah embah dulu ade public phone
kite suke main tumbuk bunga2 embah dlm tempurung kn
nurul: ada gmbar ngan embah tgh bukak mata kail sebab dh dapat ikan tp tak tau nak bukak mata kail
me: pernah la public phone tu bunyi,pastu aku angkat,org tu nk ckp dgn wagimen
sape ntah hahahha
aah aku pun rase pernah tgk gamb embah yg tu.yg nk buka mate kail tu.embah duduk kn time tu

Sent at 3:31 PM on Thursday
me: oi
nurul: aah wagimen
hahha

me: kakakkaka
ko ingt x buah nam nam? wallllaahhh
mane nk carik buah tu skrg?
nurul: aah ingat sedap tau
me: aah kn long
nurul: susah nak carik pokoktuskrng
jambu susu
me: pastu buah jambu ape eh? yg kite mkn cecah kicap ngan gula tu
aaah jambu susu
nurul: pastu embah kan kalau aku balek mestiorder udang getak kat cina ah chong ker aper nama yg jual ikan tu
me: pastu dulu stp kali blk umah embah mesti tepijak lebah.pastu bengkak kaki ,gatal giler eii xsuke
aah cine yg jual naik moto kn
oh indahnye saat itu

nurul: hmmm
seronok kan
tp skrng embah dh tak bleh cakap
me: aah la kan
mesti embah ade nk ckp ngan kite kn tp xdpt
ko igt xdulu dapur embah ,yg sinki kt bwh tu,mlm2 kalo nk kencing,kencing kt ctu
nurul: tu la aah kelakar
me: pastu maling masuk umah embah ikut tgkp kt sinki simen tu kn
Sent at 3:42 PM on Thursday
me: eii rindunyer saat2 dgn embah dulu kn
nurul: aah eeengah
Sent at 3:44 PM on Thursday
me: aper
pe long
nurul: tak payah la citer lagi sedyey la ingat embah
me: aah kn
aku pun sedeyyy
hmmm
sempat la jugak embah dtg swak tgk aku dulu
nurul: aah


nothing.we just missed our dearly embah.Ya Allah, sembuhkan embah kami secepat mungkin. KAmi rindu utk mendengar suara nyer.....

No comments: