I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, March 12, 2009

Cuti2 Malaysia Part IV (BUKAN KE LONDON ye..)


hehe kami bukan ke London yer..kami ke Genting Highlands sahaje hehe

untuk ke genting, hanye mengambil mase 50 minit dr umah emak, dan kami naik kabel car utk menuju ke puncak heehee


byknye gamb nk upload, disbb kn aku malas nk resize semua gamb, aku pun upload sket je gamb kt blog aku ni heehee

aku naik ni ade la dlm 3 kali ke 4 kali,,yer la,ajiq je da bp kali merengek2 nk naik bende ni ajer..pastu mesti la aku bwk adek rase naik skali kn


ni dlm train ulat, ala mcm train la,,dr cni bley tgk view dr atas area outdoor theme e park tu ...sesuai la bwk budak2 naik ni sbb die jln slow je..hehe mase nih tgh sejuk sbb mcm nk ujan pastu angin bertiup sepoi2 bahase hehehe tu la zara kelaparan sbb sejukk


naik aeroplane ni je 4 kali , aku bwk ajiq naik 3 kali, adek skali,,kesian adek,,die tgk je mummy naik dgn ajiq sambil menjerit2 pggl mummy yg tgh terbang tu

pastu mummy bwk adek merase naik skali

hehehe ade la bus double decker London kt cni..si ajiq ni mmg xbley tgk bas, mmg peminat bas heheheh




kesimpulannye mmg best ahhh skali skala bwk anak2 jln2 kt cni,,da la mase tu ari isnin, xramai org, tu la sukati je nak main ape2,nak naik bp kali pun xkeysa, sbb xde org nk kene beratur ramai2..ahhh bestttttt


tp yer la kn..kitorg g berempat je, daddy ngan ajiq,mummy ngan zara, so agak susah jugak la nk snap2 here n there dgn bdk2 ni.. =) dan penat jugerrrr melayan karenah anak yg berlari sane sini huhuhuhuhu

ohhh da nk blk tu br mummy n daddy prasan, xde la gamb mummy berdua ngan daddy or gamb kami berempat!!!!la...xpe,nanti bley g lg.bukan jauh sgt pun hahahahahahaaaa

1 comment:

Afzan said...

wahh.. kenape comel sgt zahra nye snowcap n mafla tuh. sgt mcm anak org putih siap ngan gloves lagi. nak jugak! ko beli kat mane?